Posts by Category: Automobiliai

auto signalizacija, gsm, pardavimas, montavimas

Automobilių supirkimas kokios reklamos priemonės tinka

February 06, 2017

Automobilių supirkimas kokios reklamos priemonės tinka

Superkame automobilius Lietuvoje: kokios reklamos priemonės labiausiai tinka šiai informacijai pranešti?

Pirmoje teksto dalyje pristatėme keletą puikių reklamos priemonių, kurios idealiai tinka tuo atveju, jei visuomenei norite pranešti štai tokią žinią: superkame automobilius Lietuvoje. Vis dėlto, visi žinome, jog kiekvienas verslininkas, tuomet, kai yra priverstas priimti sprendimą, susijusį su verslu, nori turėti ir galimybę rinktis. Belieka tik pridurti, kad toks noras tikrai bus išgirstas šioje situacijoje – jei jūsų tikslas pranešti visuomenei apie tai, jog superkate automobilius Lietuvoje, tuomet privalote žinoti, jog yra ir daugiau galimybių, iš kurių galite rinktis. Taigi, kokios galimybės dar laukia jūsų?

auto supirkimas

Išsivalyti kiemą galite jau dabar!

Auto supirkimas

Puiki žinia ta, kad kiekvienas norintis reklamuoti savo veiklą, gali rinktis ir dar vieną, ypač modernią reklamos priemonės. Tai – reklaminiai skydeliai, interneto svetainėse. Reklaminis skydelis, vienoje ar kitoje ypač populiarioje interneto svetainėje garantuos, jog apie jūsų veiklą sužinos labai daug žmonių.

Apie tai, kokia yra jūsų vykdoma veikla, galite pranešti dar vienu būdu. Prisiminkite, be ko šiandien daugelis žmonių neįsivaizduoja savo gyvenime? Taip, spėjote teisingai – tai televizija ir radijas. Belieka tik pridurti, jog šie du komponentai taip pat gali kuo puikiausiai pasitarnauti tuo atveju, kai norite reklamuoti savo veiklą – automobilių supirkimą Lietuvoje. Tiesa, užsakyti televizijos reklamą galbūt ir nėra  labai tikslingas sprendimas – tokio pobūdžio reklama pareikalaus daug lėšų iš jūsų, tačiau  nebus labai veiksminga, tuo tarpu radijo reklama yra tinkamas, patogus bei nebrangus sprendimas tokiai veiklai reklamuoti.

Būtina pristatyti ir dar vieną reklamos priemonę, kuri taip pat puikiai tarnaus vardan šio tikslo. Tai – reklaminės žinutės į vartotojų  mobiliuosius telefonus ar elektroninės pašto dėžutės. Bene pats didžiausias šios reklamos rūšies privalumas yra tas, jog tokia reklama pasiekia vartotoją asmeniškai. Beje, dėmesį reikėtų atkreipti ir į dar vieną dalyką: žinutę į mobilų telefoną verta siųsti tuo atveju, jei informacijos, kurią norite pranešti yra nedaug, tuo tarpu, jei situacija priešinga – turite daug pasakyti, vertėtų rinktis elektroninį laišką.

automobiliu supirkimas

Parduokite mums ją, atvyksime ir pasiimsime

Automobiliu supirkimas

Kaip matyti, tuo atveju,  kai jūsų užduotis yra pranešti apie savo vykdomą veiklą visuomenei, įveikti tokį iššūkį tikrai nebus  – yra daug reklamos priemonių, kurias galite rinktis vardan šio tikslo. Taigi, pirmoje šio teksto dalyje minėjome, kad žmogus, panorėjęs vykdyti tokią veiklą, turės susidurti su įvairiais iššūkiais,  bet bent jau šį iššūkį įveikti tikrai nebus sunku – tereikia tik susipažinti su reklamos priemonėmis bei įvertinti jų privalumus  ir trūkumus.

483 views

Mikroautobuso nuoma be vairuotojo – apsimoka

September 29, 2015

Mikroautobuso nuoma be vairuotojo – apsimoka

Visi puikiai žinome, kad mikroautobuso nuoma – fantastiškas dalykas. Čia telpa daug žmonių, su juo keliauti yra sąlyginai patogu, neretai nebrangu, praktiška ir žavu.

Geriau dabar ir visiems laikams suraskime tvirtą atsakymą į klausimą – kodėl mikroautobusą apsimoka nuomotis be vairuotojo. Atsakymas gali būti labai paprastas bei elementarus – laisvė. Vairuotojas visada nori tiksliai žinoti kur važiuosite, kiek vienoje ar kitoje vietoje planuojate užtrukti ir kada tikitės sugrįžti. Viskas turi būti tikslu ir paskaičiuota, o tai laisve jau tikrai nebekvepia.

O laisvė transporto priemonėje visada suteikia sparnus, nes galima sustoti, lengvai atsikvėpti, neskubėti, netikėtai pakeisti maršrutą, o gal pasukti visai nežinoma kryptimi. Asmenys, kurie mikroautobusą nuomojasi pakankamai tolimai kelionei, net nedvejoja, jie žino, kad transporto priemonę vairuos patys. Panašiai elgiasi ir kiti žmonės, kurie vykdo perkraustymo darbus. Išsinuomoti krovininį mikroautobusą nėra sudėtinga, bet praleisti visą dieną su asmeniu, kuris nė piršto nepajudins, kad darbai greičiau įvyktų – nesmagu.

Šių problemų išvengti pavyks, jei transporto priemonę vairuosite patys, neretai ir nuomos kaina bus ženkliai mažesnė. Žinoma, teks susidurti su papildomais punktais nuomos sutartyje, nes mikroautobusas nėra pigus turtus, o patikėti į kitų rankas mėgsta ne visos nuomos kompanijos. Kai kurios be jokių didelių argumentų nurodo, kad nuomos paslaugomis, kai transporto priemonėje nepageidaujamas jų vairuotojas, neužsiima.

Akivaizdu, kad šias kompanijas teks aplenkti. O kokiomis sąlygomis vadovaujasi įmonės, kurios geba nuomoti mikroautobusus be vairuotojo? Tam tikri punktai varijuoja, bet jie ne daug kuo skiriasi. Vienos kompanijos nori, kad vairuotojas turėtų penkerių metų vairavimo stažą, kitiems gi užtenka ir trejų. Vieni taiko amžiaus apribojimus ir prie vairo prileidžia ne jaunesnius nei 21 metų, kiti šiuos apribojimus susieja su stažu.

Suprantama, kad paskutiniame nuomos veiksme egzistuoja ir dokumentų pateikimas. Be jų mikroautobuso niekas neišnuomos. Atrodo, kad tai yra mažmožis, bet žmonės ir šiais laikais savo turimus dokumentus geba palikti namuose. Užmaršumas kainuoja ne tik laiką, bet ir pinigus.

Atrodo, kad kažkokių specialių sąlygų, kaip ir nėra. Atsiradus poreikiui, išsinuomoti mikroautobusą be vairuotojo, drąsiai kreipkitės, o nuomos paslaugas teikianti įmonė detaliai papasakos apie visus reikalavimus ir galimybes.

Taip pat informacija apie nuoma Vilniuje skaitykite daugiau. Bei prabangių automobilių nuoma

1378 views

Pirmosios automobilių lenktynės

January 22, 2015

Pirmosios automobilių lenktynės buvo ir bene didžiausia laikų sensacija. Laikraščiai vienas per kitą skelbė, kad lenktynių dieną milijonai paryžiečių buvo „apsvaigę nuo automobilių kvapo, Monmartre skambėjo jiems skirtos dainos, buvo šokami ekstravagantiški šokiai „automobilio polka” ir „automobilio galopas”, atsidarė net kavinė modernišku pavadinimu „Motocikletas”. Vėliau ji tapo visų to meto autolenktynininkų susirinkimų vieta.

Albertas de Dionas, 1894 metais lenktynėse pirmasis pasiekęs finišą, bet nepripažintas nugalėtoju, troško atsirevanšuoti. Jis atkakliai siekė, kad ateinančiais metais vėl būtų suorganizuotos naujos lenktynės. Dionas, dėl aistros automobiliams paryžiečių pramintas „motorų grafu”, buvo tiesiog įsimylėjęs garu varomus ekipažus. Lenktynių jis troško ne tiek dėl sportinio azarto, kiek norėdamas įrodyti, kad garo variklis perspektyvesnis už benzino. Jo užsispyrimą galima paaiškinti tvirtu tikėjimu garo variklių ateitimi, nes tuo metu dar niekas negalėjo tiksliai pasakyti, kuriems varikliams likimas bus palankesnis…

Ir štai 1895 metų birželio 11 diena. Startuoja automobiliai, pasiryžę lenktyniauti kelyje Paryžius-Bordo—Paryžius. Trasos ilgis — 1200 kilometrų. Šįsyk bus vertinamas tik važiavimo greitis. Taigi šios lenktynės — pirmosios automobilių lenktynės mums įprasta prasme.

Vienas paskui kitą kas minutę startuoja automobiliai. Kaip ir lenktynėse prieš metus, ilgą laiką pirmauja A. de Diono garo automobilis, tačiau jam tenka sustoti prisipildyti katilą vandens. Tuo metu jį aplenkia prancūzų inžinieriaus Emilio Levasoro vairuojamas automobilis su benzino varikliu. Išsiveržęs į priekį ir niekieno nebeaplenktas, šis dvivietis automobilis su benzininiu 4 AG varikliu 1200 kilometrų nuvažiavo per 48 valandas 47 minutes pasiekęs vidutinį 24,42 km/h greitį. Po finišo E. Levasoras susijaudinęs sušuko: „Tai beprotybė! Aš lėkiau trisdešimties kilometrų per valandą greičiu!”

pirmosios-lenktynesŠias lenktynes baigė aštuoni benzininiai automobiliai ir tik vienas garo, finišavęs paskutinis.

Auto iš Amerikos tai buvo vieni iš pirmųjų dalyvių pradėjusių lenktyniauti tokio pobūdžio renginiuose.

1899 metais Rusijoje įvyko pirmosios automobilių lenktynės ilgoje distancijoje Maskva—Peterburgas. Amžininkų jos buvo vadinamos „beprotiškomis”, tačiau jose, kaip ir pirmosiose, rungtyniavo tik šeši lenktynininkai: trys su automobiliais ir trys su motociklais. Ir vėl „motorai” akivaizdžiai pademonstravo savo patikimumą ir patvarumą. Lenktynių Maskva—Peterburgas nugalėtojo L. Mazi rezultatas — vidutinis 26 km/h greitis. L. Mazi automobilio variklis buvo tik 2,25 AG galios.

Tais laikais automobilių sportas nebuvo ir negalėjo būti visiems prieinamas. Automobiliai buvo labai brangūs, klubų nario mokesčiai ir įnašai už dalyvavimą lenktynėse dideli.

Na, o geras lenktyninis automobilis, su kuriuo būtų galima tikėtis prizinės vietos, kainavo tais laikais pasakiškus pinigus. Taigi automobilių sportas, negalėdamas tapti masiniu reiškiniu, suprantama, negalėjo sparčiai populiarėti.

Senų naudotų automobilių supirkimas, ypač rusiškų kurie jau atitarnavę savo yra supirkėjų duona.

Vis dėlto nuo pirmųjų šio amžiaus metų įvairios automobilių ir motociklų varžybos, lenktynės, važiavimai buvo gana dažni, todėl automobilių sportas gyvavo nuolatos atkreipdamas spaudos ir visuomenės dėmesį.

Rusijoje rengiamose automobilių lenktynėse dažnai dalyvaudavo ir garsūs užsienio sportininkai, reklamuojantys savo automobilius būsimiems pirkėjams, kurių tikėjosi nemažai čia rasti. Tradicines stambiausias lenktynes Maskva—Peterburgas, kuriose startavo 26 automobiliai, 1907 metais laimėjo prancūzas A. Diure 70 AG galios „Lorren—Ditrichu”. 1908 metais šiose lenktynėse dalyvavo 32 sportininkai, važiavę priešinga kryptimi: Peterburgas—Maskva. Pirmasis finišavo V. Emeri automobiliu „Benc” (12 400 cm3, 118 AG). Nugalėtojas distanciją nuvažiavo per aštuonias valandas 30 min. 30 sek. (vidutinis greitis 82 km/h). Automobilio dėka nuotolis tarp Maskvos ir Peterburgo kasmet „trumpėja”: V. Emeri pasiektas rezultatas trigubai geresnis už prieš dešimt metų įvykusių pirmųjų lenktynių rekordą šiame ruože.

Šaltiniai:

Paslaugos:

504 views

Automobilių apsaugos sistemos Lietuvoje yra populiarios

November 18, 2014

Automobilių apsaugos sistemos Lietuvoje yra populiarios
Kiekvienas lengvojo automobilio savininkas susiduria su klausimu, ar reikalingos automobilių apsaugos sistemos? Vieni pasisako už saugumą, o kiti mano, kad neverta investuoti į tai. Tiesa, po įvykusių vagysčių ar kitų chuliganizmo atvejų net ir tie, kurie pasisakė už signalizacijos ne reikalingumą, labai greitai prisijungia prie bendraminčių pasisakančių už apsaugą.
Visi norime jaustis saugūs, todėl imamės įvairių būdų, kaip tai padaryti. Tam, kad apsaugoti savo transporto priemonę galime imtis įvairių būdų, pavyzdžiui, automobilį statyti į garažą ar palikti jį automobilių saugojimo aikštelėje. Tai nėra pats geriausias būdas. Vienas iš patikimiausių – automobilių apsaugos sistemos. Tuomet susiduriama su retoriniu klausimu reikia to ar nereikia. Jei automobilyje jau yra apsauga, tai galima apsvarstyti geresnės signalizacijos montavimo klausimą. O jeigu jos visai nėra, tai tuomet turime skirti tam daugiau laiko.
Kokią apsaugos sistemą pasirinkti priklauso ne tik nuo skiriamos pinigų sumos ar automobilio vertės, bet ir nuo to, kokiu būdu norite jį apsaugoti nuo nusikaltėlių. Savininkai susiduria su dideliu pasirinkimu tarp modelių ir kainų. Lengvųjų automobilių apsaugos sistemos skirstomos į populiarias ir ne populiarias. Iš populiariausių galime rinktis peidžerinę, GSM ar palydovinę signalizaciją.
Daugelis pasirenka GSM signalizaciją, kuri veikia GSM tinkle, todėl apie savo automobilio būklę sužino labai greitai gavę pranešimą į mobilųjį telefoną. Tai patikima šiuolaikiška priemonė, kuri akimirksniu leidžia reaguoti į pažeidimus. Tą patį galima pasakyti ir apie palydovinę apsaugą. Didžiausias privalumas – įvykus vagystei galima atsekti, kurioje vietoje yra transporto priemonė ir užkirsti kelią vagių veiksmams. Šiame straipsnyje paminėta ir kita apsaugos sistemų rūšis. Tai – peidžerinė signalizacija. Ji yra dvipusio ryšio sistema, kuri valdoma nuotolinio valdymo pulteliu. Tokia apsaugos sistema leidžia ne tik apsaugoti savo automobilį nuo vagių, bet ir nuo savo užmaršumo, pavyzdžiui, pamiršus įjungti apsaugą savininkas apie tai gaus pranešimą.
Ne tik apsaugos sistemos, bet ir vairuotojų budrumas bei atsargumas prisideda prie saugumo. Visuomet geriau pagalvoti, kur geriau pastatyti automobilį, kad nesuteiktume sąlygų vagystei. Taip pat galima pasirūpinti ir papildomomis priemonėmis, pavyzdžiui, lengvojo automobilio draudimu. Tiesa, prieš tai pasidomėkite, kokio lygio apsauga reikalinga. Įvykus draudiminiam įvykiui būsite finansiškai saugus.
Nėra visapusiškos apsaugos sistemos, kuri jūsų automobilį galėtų visiškai apsaugoti nuo nusikaltėlių veiksmų, tačiau nieko nesiimti prieš juos būtų neatleistina klaida. Visuomet reikia stengtis apsaugoti savo turimą turtą. Pastangos tikrai atsipirks.

Daugiau straipsnių ČIA.

Straipsnis parašytas: 2014-11-18

1548 views

Signalizacijos automobiliams

August 18, 2014

Signalizacijos automobiliams

Auto signalizacijos ne tik populiarios, bet dar ir privalomos kai kuriais draudimo atvejais
Daugeliui iš mūsų turimas automobilis yra labai brangus, todėl nenuostabu, kad stengiamės įvairiais būdais jį apsaugoti nuo vagių ir padarytos žalos. Tam tinka ne tik KASKO draudimas, kuris įvykus vagystei padengs nuostolius, bet tokiems atvejams užkardyti būtina ir auto signalizacija. Juk žinome, kad pirmiausia turime patys padaryti viską, kas tik įmanoma, kad apsaugoti savo turtą.
Nors sakoma, kad nuo vagių neįmanoma apsisaugoti, tačiau tinkamai sumontuota signalizacija gali atbaidyti juos nuo jūsų transporto priemonės arba tapti neįveikiama. Išskiriami trys signalizacijų lygiai. Kokį pasirinkti priklauso nuo to, ko jūs tikitės. Pavyzdžiui, III lygio automobilio apsaugos signalizacija savininką įspės apie pavojų garsiniu signalu. Tokia apsauga netinkama brangiems ar vagių mėgstamiems automobiliams, pavyzdžiui, AUDI, BMW ar Volkswagen. Pasirinkus tokio lygio automobilio signalizaciją galima papildomai pasirinkti ir tam tikrų funkcijų blokavimą, tarkim, starterio blokavimas. Tokia apsaugos sistema turi ir kitą svarų privalumą – kaina. Ji gerokai mažesnė, nei kitos automobilių apsaugos signalizacijos.
Norintys didesnės apsaugos renkasi kitokius būdus. II lygio auto signalizacijos sistema sudaryta iš sirenos ir imobilizatoriaus bei vidinių tūrio ir posvyrio jutiklių. Tokia apsauga tinkama tiems, kurie nori papildomai savo automobilį apdrausti KASKO draudimu. Vienas iš pagrindinių II lygio signalizacijos privalumų yra tas, kad ji gali būti susieta su gamykline apsaugos sistema. Vienu pulteliu valdysite jas abi, taigi tai daugeliui labai priimtina. Ieškantys geriausio kainos ir kokybės santykio gali net neabejoti, kad II lygio automobilio signalizacija yra pats geriausias pasirinkimas.
Įsigijus itin prabangų ar vertingą transporto priemonę norisi ją apsaugoti kaip tik įmanoma geriau. Tam tiks I lygio signalizacija, kurios didžiausias privalumas – automobilio sekimas mobiliuoju telefonu. Taip pat galima ją sujungti su apsaugos sistemos tarnyba, kuri atitinkamai reaguos į galimus pažeidimus. Pavyzdžiui, jūsų automobilis pavogtas, o saugos tarnybos darbuotojai gali sekti jo buvimo vietą realiuoju laiku. Privalumų yra labai daug. Tiesa, ji turi ir vieną didelį trūkumą. Tai kaina, kuri tikrai nedžiugina. Tokia apsaugos sistema tiks tiems, kurie nori didžiausios apsaugos ir yra pasiruošę sumokėti tiek, kiek reikės.
Saugoti savo turtą privalome bet kuriuo paros metu. Patys to padaryti negalime, todėl šią apsaugos funkciją galima patikėti tinkamai parinktai ir sumontuotai automobilio signalizacijai. Jūsų transporto priemonė bus apsaugota nuo vagysčių ir galimos žalos, o jūs galėsite ramiai ją palikti įvairiose vietose.

Daugiau info ČIA.

Patalpinta: 2014-08-18

Apsaugos sistemų montavimas.

1981 views